PLAĆANJE

Nakon obavijesti o primitku narudžbe kupac vrši plaćanje.

Naručene proizvode kupac može platiti uplatom u pošti, banci, FINI ili internet bankarstvom, virmanskom uplatom ili kreditnim i/ili debitnim karticama: American Express, MasterCard, Diners, Visa, Maestro.

Plaćanje kreditnim karticama obavlja se preko WSPay sustava naplate zaštićenog Secure Socket Layer (SSL) protokolom. Prije nego što kupac izvrši uplatu bilo kojim načinom plaćanja mora popuniti online formular za narudžbu.

U slučaju da kupac robu plaća e-bankingom/virmanom, rok za uplatu je 48 sati. Nakon tog roka prodavatelj ne može garantirati stanje skladišta i dobavljivost naručenih artikala.

Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na računu Prodavatelja.

Ako je uplata uslijedila nakon roka, a roba je raspoloživa, pokreće se postupak dostave.

Ako roba nije raspoloživa, pristupa se povratu preplaćenih sredstava (uvećanih za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun) u roku od najviše 30 dana od dana uplate.

Kupac će biti obaviješten da je transakcija (plaćanje cijene) provedena.

IZJAVA O SIGURNOSTI PLAĆANJA

Tajnost Vaših podataka zaštićena je i osigurana uporabom Secure Socket Layer (SSL) certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka . SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WSPay servisa, te obratno.

IZJAVA O KORIŠTENJU WSPAY-A

ProService d.o.o., Ulica Josipa Račića 1, Zagreb, OIB:64625966417 (prodajno mjesto) koristi WSPay za online plaćanja.

WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

ISPORUKA ROBE – DOSTAVA KUPCU

Dostava se obavlja isključivo na području zemalja koje su navedene na formularu narudžbe.

Okvirni  rok isporuke je do 12 radnih dana.

Rok počinje od trenutka kad Prodavatelj primi uplatu na račun ili bude odobrena autorizacija kreditnih kartica. Subote, nedjelje i neradni dani ne računaju se u rok dostave.

Dostava robe iznad vrijednosti od 500 kn je besplatna.

Dostava se naplaćuje u skladu s težinom paketa vrstom dostave. Za cijene dostave vidi cjenik ovdje. Dostava se obavlja od 8 do 16h radnim danom.

Ako u vrijeme planirane dostave nije moguće proizvod isporučiti Kupcu (nitko nije nazočan ili sl.) svaki novi pokušaj dostave podliježe dodatnoj naplati.

Kako bi osigurali kvalitetnu dostavu Prodavatelj dostavnim službama daje i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom narudžbe/registracije. Ako postoje za to tehničke mogućnosti, Kupcu se može, dan prije planirane dostave,  poslati SMS s porukom  dostavljača ili uputiti telefonski poziv.  Ukoliko kupcu ne odgovara, prvi predloženi termin dostave dužan je odrediti  novi termin dostave u roku 2h od primitka SMS poruke ili poziva.

U pogledu ostalih pravila važe odredbe dostavljača.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati pismenim putem opisom oštećenja na dokumentu,  dostavnici ili odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Ako to nije učinio smatra se da vidljivih oštećenja nema.

Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi.

Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu/ dostavnicu  koju  dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

U slučaju kašnjenja iz razloga za koji ne odgovara Prodavatelj on ne preuzima odgovornost već se obvezuje poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.

Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.

Nakon neuspješna tri pokušaja dostave sukladno ovim odredbama pretpostavlja se da je Kupac odbio primiti naručenu robu.

U slučaju preuzimanja robe na prodajnom mjestu, naručene proizvode je moguće podići odmah po uplati.

CARINE

Ako isporučena roba u zemlji odredišta podliježe plaćanju carine ili drugih davanja, teret tih obveza je na Kupcu. Kupac je dužan prije narudžbe robe informirati se o režimu uvoza robe.