ProService d.o.o.

Internet trgovina www.ssw.hr

UVJETI INTERNETSKE (WEB) PRODAJE

 

Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke,  povrata i dr.  pitanja kupoprodaje ponuđenih proizvoda (robe) putem naše internet stranice tj. WEB trgovine.

Prodavatelj robe ponuđene na ovim stranicama je ProService d.o.o. Zagreb, Josipa Račića 1.

Kupac je posjetitelj internet trgovine koji popuni elektronski formular narudžbe barem jednog  proizvoda  i pošalje ga Prodavatelju, plati proizvod kreditnom karticom, e-bankingom, virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI).

Sve cijene su izražene u kunama.

Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave.

Slike i opisi  pojedinih proizvoda ne moraju nužno biti identični. Nastojimo što točnije navesti karakteristike proizvoda, ali zadržavamo pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda.

 

1. SKLAPANJA UGOVORA

1.1. REGISTRACIJA

Kupac može ili ne mora biti registriran na www.ssw.hr kako bi izvršio kupovinu. Prilikom registracije od Kupca se zahtijeva da unese e-mail adresu i lozinku. Registracijom Kupac postaje član SSW kluba kojima će Prodavatelj povremeno omogućavati kupovinu s posebnim pogodnostima koje će za tu svrhu definirati.

1.2. NARUČIVANJE

Naručivanje robe moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu.

Roba se naručuje isključivo elektronskim obrascem – košarica internet trgovine. Kupac može ili ne mora biti registriran na web stranici Prodavatelja kako bi izvršio narudžbu. Na obrascu narudžbe naznačeno je (*) koji minimalni podaci su neophodni za zaključenje postupka narudžbe.

Ukoliko Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti sve naručene artikle, isporučit će one koje može, a o čemu će pismenim putem obavijestiti Kupca najkasnije prvog idućeg radnog dana nakon izvršene narudžbe.

Ako kupac otkaže narudžbu, Prodavatelj će kupcu vratiti uplaćen novac sukladno zakonu,  što je prije moguće, a najkasnije u roku od 21 dan od kada je otkazana narudžba.

1.3. POTVRDA NARUDŽBE

Po izvršenju narudžbe Prodavatelj će obavijestiti Kupca da je narudžba zaprimljena.

2. PLAĆANJE

Nakon obavijesti o primitku narudžbe kupac vrši plaćanje.

Naručene proizvode kupac može platiti uplatom u pošti, banci, FINI ili internet bankarstvom, virmanskom uplatom ili kreditnim i/ili debitnim karticama: American Express, MasterCard, Diners, Visa, Maestro.

Plaćanje kreditnim karticama obavlja se preko WSPay sustava naplate zaštićenog Secure Socket Layer (SSL) protokolom. Prije nego što kupac izvrši uplatu bilo kojim načinom plaćanja mora popuniti online formular za narudžbu.

U slučaju da kupac robu plaća e-bankingom/virmanom, rok za uplatu je 48 sati. Nakon tog roka prodavatelj ne može garantirati stanje skladišta i dobavljivost naručenih artikala.

Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na računu Prodavatelja.

Ako je uplata uslijedila nakon roka, a roba je raspoloživa, pokreće se postupak dostave.

Ako roba nije raspoloživa, pristupa se povratu preplaćenih sredstava (uvećanih za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun) u roku od najviše 30 dana od dana uplate.

Kupac će biti obaviješten da je transakcija (plaćanje cijene) provedena.

2.1.  IZJAVA O SIGURNOSTI PLAĆANJA

Tajnost Vaših podataka zaštićena je i osigurana uporabom Secure Socket Layer (SSL) certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka . SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WSPay servisa, te obratno.

2.2. IZJAVA O KORIŠTENJU WSPAY-A

ProService d.o.o., Ulica Josipa Račića 1, Zagreb, OIB:64625966417 (prodajno mjesto) koristi WSPay za online plaćanja.

WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

3. ISPORUKA ROBE – DOSTAVA KUPCU

Dostava se obavlja isključivo na području zemalja koje su navedene na formularu narudžbe.

Okvirni  rok isporuke je do 12 radnih dana.

Rok počinje od trenutka kad Prodavatelj primi uplatu na račun ili bude odobrena autorizacija kreditnih kartica. Subote, nedjelje i neradni dani ne računaju se u rok dostave.

Dostava robe iznad vrijednosti od 500 kn je besplatna.

Dostava se naplaćuje u skladu s težinom paketa vrstom dostave. Za cijene dostave vidi cjenik ovdje. Dostava se obavlja od 8 do 16h radnim danom.

Ako u vrijeme planirane dostave nije moguće proizvod isporučiti Kupcu (nitko nije nazočan ili sl.) svaki novi pokušaj dostave podliježe dodatnoj naplati.

Kako bi osigurali kvalitetnu dostavu Prodavatelj dostavnim službama daje i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom narudžbe/registracije. Ako postoje za to tehničke mogućnosti, Kupcu se može, dan prije planirane dostave,  poslati SMS s porukom  dostavljača ili uputiti telefonski poziv.  Ukoliko kupcu ne odgovara, prvi predloženi termin dostave dužan je odrediti  novi termin dostave u roku 2h od primitka SMS poruke ili poziva.

U pogledu ostalih pravila važe odredbe dostavljača.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati pismenim putem opisom oštećenja na dokumentu,  dostavnici ili odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Ako to nije učinio smatra se da vidljivih oštećenja nema.

Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi.

Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu/ dostavnicu  koju  dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

U slučaju kašnjenja iz razloga za koji ne odgovara Prodavatelj on ne preuzima odgovornost već se obvezuje poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.

Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.

Nakon neuspješna tri pokušaja dostave sukladno ovim odredbama pretpostavlja se da je Kupac odbio primiti naručenu robu.

U slučaju preuzimanja robe na prodajnom mjestu, naručene proizvode je moguće podići odmah po uplati.

4. CARINE

Ako isporučena roba u zemlji odredišta podliježe plaćanju carine ili drugih davanja, teret tih obveza je na Kupcu. Kupac je dužan prije narudžbe robe informirati se o režimu uvoza robe.

5. POVRAT , ZAMJENA PROIZVODA I REKLAMACIJE

5.1. POVRAT ROBE

Pravo na povrat robe  (jednostrani raskid Ugovora) imaju svi kupci putem internet trgovine na sve artikle u zakonskim okvirima. Obrazac za povrat robe (zahtjev za jednostrani raskid Ugovora). Kupac mora obavijestiti Prodavatelja  o otkazivanju ugovora pismenim putem. To može učiniti putem online formulara ili slanjem poštom koristeći obrazac propisan Pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija.

Ugovor se smatra otkazanim kada prodavatelj primi pismenu obavijest (putem e-maila odnosno poštom).

Kupac robu vraća u roku od 14 radih dana od izvršene isporuke o svom trošku.

Povrat robe je dopušten samo, ako je u odgovarajućem stanju (nekorištena, nenošena i neoštećena) i u orginalnoj ambalaži. U suprotnom će biti ponovno vraćena  uz obvezu plaćanja troškova dostave.

Prodavatelj se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun ) u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostaviti ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

5.2 ZAMJENA

Pravo na zamjenu robe imaju svi kupci uz plaćanje troškova dostave. Zamjenu je Kupac dužan zatražiti putem e-maila sa sadržajem ZAMJENA: BROJ NARUDŽBE unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke. Potrebno je navesti želi li proizvod mijenjati za isti proizvod druge veličine ili boje, ili za drugi proizvod iz naše ponude. Proizvod se potom vraća na našu adresu unutar 2 radna dana od odobrenog zahtjeva. Kada proizvod vraćeni ispunjava uvjete za zamjenu uslijedit će zamjena. Ako se proizvod mijenja za proizvod veće vrijednosti, potrebno je prethodno izvršiti doplatu. Zamjena za proizvod manje vrijednosti nije moguća.

Zamjena robe je dopuštena samo, ako je u odgovarajućem stanju (nekorištena, nenošena i neoštećena) i u orginalnoj ambalaži.

Trošak isporuke zamjenskog proizvoda snosi kupac.

5.3. REKLAMACIJA

Kupac ima pravo na reklamaciju robe u zakonskom roku. Reklamacije se zaprimaju pismenim putem na e-mail [email protected] s napomenom: REKLAMACIJA PO NARUDŽBI (Br. Narudžbe). U slučaju reklamacije Kupac je dužan vratiti proizvod Prodavatelju na navedenu adresu u roku dogovorenom s Prodavateljem. Reklamacija će se smatrati valjanom, ukoliko se pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Prodavatelj je dužan u roku od 15 dana od dana primitka valjane reklamacije Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.

Ukoliko ustanovimo da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbijemo, Kupcu će proizvod ponovno biti vraćen uz obvezu plaćanja troškova dostave. ProService d.o.o. kao Prodavatelj je odgovoran za materijalne nedostake proizvoda u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima. Račun je dokument kojim kupac ostvaruje svoja prava.

6. OSOBNI PODACI

Prodavatelj  postupa s Vašim osobnim podacima koje zaprimi tijekom korištenja internet trgovine sukladno GDPR-u i zakonskim odredbama.

Pod osobnim podacima smatraju se Vaši identifikacijski podaci: ime i prezime, e-mail adresa, kućna adresa i broj telefona, odnosno podaci koji inače nisu javno dostupni, a za koje Prodavatelj sazna tijekom Vašeg korištenja web stranice i  internet trgovine, bez kojih ne možemo izvršiti uslugu internet prodaje.

Prodavatelj  se obvezuje da će Vaše osobne podatke koristiti samo u identifikacijske svrhe pri korištenju internet trgovine, kako bi Vam se omogućilo korištenje svih opcija koje se pružaju. Vaši osobni  podaci će se čuvati u tajnosti te ih Prodavatelj neće obrađivati, prenositi, niti ih na bilo koji drugi način učiniti dostupnima bilo kojoj trećoj osobi bez Vaše prethodne suglasnosti.

Detaljne informacije o obradi i zaštiti osobnih podataka naći ćete na linku Pravilnik o zaštiti privatnosti.

 

7. IZMJENE UVJETA KUPOVINE

ProService d.o.o.  zadržava pravo mijenjati i ažurirati ove Uvjete prodaje. Svaka izmjena Uvjeta biti će objavljena na stranicama prodavatelja.

Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/2014.), glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu, od članka 57. do članka 79.

 

8. RJEŠAVANJE SPOROVA

U slučaju spora između potrošača i prodavatelja, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore, prijedlog za mirenje Centru za mirenje ili Europskoj komisiji. Eventualne sporove prodavatelj i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem.

Kupnjom proizvoda kupac prihvaća ove uvjete poslovanja.

 

Kontakti:
ProService  d.o.o
Josipa Račića 1, 10000 Zagreb
email: [email protected]

INFO TELEFON: +385/(0)14673669
OIB: 64625966417
Upisano kod Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem MBS 081106152
Temeljni kapital uplaćen u cjelosti 50.010 kn
IBAN:HR9724840081135072039, otvoren kod Raiffeisenbank Austria d.d.
BIC:RZBHHR2X